ANA SAYFA
SAĞLIK
KÜNYE
İLETİŞİM

Terzi: ´´Herkesin sempatisini kanan bir takımız´´

Spor Toto 3. Lig takımlarından Zonguldak Kömürspor Teknik Direktörü Cahit Terzi yeni sezon da iyi işler başarmak için herkesin takıma elinden geldiğince destek olması gerektiğini belirtti.

Zonguldak Kömürspor´un marka bir takım olduğunu ifade eden Terzi, ´´Madeni dünyaya tanıtan bir şehir ve herkesin sempatisini kazanan bir takım. 1. Lig takımlarının, Süper Lig takımlarının 500 kişiye oynadığı yerde biz sadece deplasman da 3 bin kişiye karşı oynuyoruz. Madenci şehrini dünyaya tanıtan bir takıma maalesef şuan hiç destek yok çok az çok düşük destek var´´ dedi.

´´VALİ BEY ARKAMIZDA OLSUN, BİZ YİNE ŞAMPİYON OLURUZ´´

Hedefi olan bir takım olmaları gerektiğini söyleyen Terzi, ´´Bizim taraftarımıza asla düşük bir takım yakışmaz. Hepsi işinden gücünden ekmeğini bölen parçalayan deplasmanlara gelen insanlar. Onlara biz anlatamayız, bizim imkansızlıklarımızı anlatamayız. Onlar mutlaka şampiyonluk istiyor, mutlaka hedef istiyor. Biz kişisel becerilerimizle 2 senedir hedef yaptık. Biz imkanlarla yapmadık. Biz ilk sene şampiyon olduk ikinci sene direkten döndük. İlk sene vali bey arkamızda durdu destek oldu. Bu sene de arkamızda durursa, bize destek verirse biz yine şampiyon oluruz. Sayın valimiz yanımızda olsun, emniyet müdürümüz, belediye başkanımız ve sendika başkanlarımız yanımızda olsunlar, destek olurlarsa bizim takımımız mutlaka şampiyon olur. Biz onlardan fazla bir şey istemiyoruz. Biz onlardan bizim takımın yaşayabileceği transferleri karşılayacağı bir yardım istiyoruz. Bunlar diğer takımların dörtte bir fiyatı. Herkes gibi biz 4-5 trilyon para harcamıyoruz. Biz çok mütevazi takım yapıyoruz. Paralar mütevazi olabilir ama alınan oyuncular gerçekten iyi oyuncular ve takımın ihtiyacı olan oyuncular´´ şeklinde konuştu.

3 senede çok düşük maliyetlerle takım kurduklarını, yine de hedefte olduklarını belirten Terzi, ´´Bu sene geçen seneki takımın eksik olan yerlerine nokta transferler yapmalıyız. Eksikleri tamamlıyoruz nokta transferler içinde 2-3 tane çok üst düzey oyuncuya ihtiyacımız var onun içinde maliyet yükseliyor. Ben şehrin ana arterlerinin bu işi çok rahatlıkla göğüsleyebileceğine inanıyorum. Destek olunduğu zaman da bu takımın şampiyon olacağına inanıyorum´´ diye konuştu.